Jejak Misteri

Kepada sahabat- sahabat blogger yang singgah melawat dan mahu penulis melakukan lawatan balas, tersangatlah besar hati penulis jika kalian dapat meninggalkan nama pena beserta url kalian di sini. Melalui cara ini, jika berkesempatan di kemudian hari, dapatlah penulis melakukan lawatan balas kepada kalian pula. =)

Sunday, June 28, 2009

Michael aka Mikail dalam ingatan

Setelah berhadapan dengan pelbagai kontroversi, akhirnya Lagenda Raja Pop dunia, Michael Jackson aka Mikail pergi meninggalkan kita. Beliau yang terkenal sebagai Moon Walker dikatakan mengalami masalah dengan jantung sejurus sebelum pergi meninggalkan dunia yang fana ini terpaksa dibedah siasat sebelum boleh dikebumikan. Bayangkan betapa seksanya hidup beliau kerana jenazahnya terpaksa disimpan di bilik mayat terlalu lama untuk tujuan itu.

video

Tak nak komen panjang tentang perkara ni. Mereka yang sudah pergi tidak akan kembali semula ke dunia. Apa yang penting, kita mendoakan kesejahteraan beliau di akhirat. Syukur kerana beliau pergi sesudah beliau memeluk Islam dan sebelum beliau mengadakan konsert jelajah mega beliau yang terakhir. Konsert tersebut pastinya akan melibatkan pelbagai maksiat besar- besaram di kalangan peminat- peminat beliau kelak yang mana akan mengurangkan 'saham' beliau. Wallahualam. Al- Fatihah.

Ingin tahu mengenai perjalanan karier sepanjang hidup beliau? Sila klik url di bawah;
http://www.tagged.com/rip_mj

2 comments:

ainShahajar said...

bnyk sgt mkn ubat tu...toksik

erk..org dah takde..tak baik2

ape pun..tak abes2 dgn lagu dia kat radio tu..sehari takpe. ni ampy skng..adessssss

Ariff Putera Tun Tuah said...

Semoga roh beliau senantiasa dicucuri rahmah Ilahi.