Jejak Misteri

Kepada sahabat- sahabat blogger yang singgah melawat dan mahu penulis melakukan lawatan balas, tersangatlah besar hati penulis jika kalian dapat meninggalkan nama pena beserta url kalian di sini. Melalui cara ini, jika berkesempatan di kemudian hari, dapatlah penulis melakukan lawatan balas kepada kalian pula. =)

Tuesday, June 16, 2009

Siapa wanita/ perempuan dalam hidup anda??

Sekadar gambar hiasan

Herm.. Persoalan ini agak berat sebenarnya.. Mari kita lihat, siapa wanita dalam hidup hamba.. Kemudian lihat pula dalam diri tuan hamba sekalian..

Pertama sekali, bonda hamba..
Kedua, nenda hamba..
Ketiga, adinda- adinda perempuan (adik- adik perempuan) hamba..
Keempat, bonda- bonda saudara hamba..
Kelima, adinda- adinda dan kekanda- kekanda perempuan serta saudara- mara (sepupu- sepupu perempuan termasuk yang bau- bau kuinin) hamba..
Keenam, rakan- rakan@ kenalan hamba (classmate, ex- clasmate, lectures, teachers.. No more than that)..
Ketujuh, jiran- jiran dan orang kampung hamba, orang kebanyakan secara langsung dan tidak langsung (sama ada hamba perasan ataupun tidak- susah nak cam orang sebenarnya)..
Kelapan, girlfriend ke?? Hep!! Jangan ngengada!! Nakal ye!! Pernah dulu.. Bagaimana sekarang?? Belum terfikir lagi.. Dan tak nak fikir lagi (Belum tiba masanya lagi sebenarnya.. Serahkan kepadaNya.. Hamba redha dengan ketentuanNya..)..
Kesembilan, isteri ke?? Hep!! Nakal lagi ye!!?? Babab nak?? Kerje pun idak lagi, pendapatan tetap pun xdek lagi da brangan nak nikah ye?? -Belum merancang lg sebenarnye.. Serahkan kepadaNya.. Huhu..=)

Itulah serba sedikit descriptions mengenai wanita dalam hidup hamba yang dapat hamba senaraikan di sini.. Maaf jika ada yang tidak hamba senaraikan.. Otak da tepu sket neh.. Bagaimana pula dengan tuan hamba sekalian??

4 comments:

ainShahajar said...

Perempuan itu adalah saya..

hahaha..

rasa nya dah cukup tersenarai tu

Ariff Putera Tun Tuah said...

No doubt tuan hamba adalah seorang perempuan.. Keturunan Hawa yang diciptakan oleh Allah daripada salah satu rusuk Adam.. =)

Anonymous said...

pening kejap lalu kat sini. salah jalan ke ape aku ni.

comey sdn. bhd. said...

Wah!!! hebat. gambar mcm dikenali+ tag nama yang dapat dipastikan. nak kenalan dgn laki macam awak... macam hero korea+malaya. Huuu...Huu ;-)