Jejak Misteri

Kepada sahabat- sahabat blogger yang singgah melawat dan mahu penulis melakukan lawatan balas, tersangatlah besar hati penulis jika kalian dapat meninggalkan nama pena beserta url kalian di sini. Melalui cara ini, jika berkesempatan di kemudian hari, dapatlah penulis melakukan lawatan balas kepada kalian pula. =)

Wednesday, October 20, 2010

Dahulu, Kini, Selamanya

Rabu, 19 Oktober 2010, merupakan satu tarikh keramat kepada pelatih- pelatih di bawah naungan Jabatan Sains, IPG K**. Pelatih- pelatih senior Part 8 telah diraikan oleh adik- adik senior 3PPISMP Sn. Ia merupakan majlis yang diadakan untuk meraikan kami yang bakal meninggalkan kampus tidak berapa lama lagi. Penulis telah diberi kesempatan untuk memberikan ucapan bagi mewakili Part 8. Banyak perkara yanrg hendak dibicarakan sebenarnya. Namun, masa amat mencemburui (setelah diberi signal oleh rakan- rakan supaya segera menamatkan ucapan).

Apa pun jua, penulis ingin mengambil kesempatan ini untuk merakamkan setinggi penghargaan kepada adik- adik junior. Terharu apabila diraikan sedemikian. Huhu.. Semenjak melaporkan diri di IPG pada 04 Julai 2005, banyak peristiwa pahit manis yang kami telah lalui. Cukup jauh perjalanan yang telah kami lalui untuk sampai ke tahap ini. Tidak terkira rebah kami untuk sampai ke tahap ini.

Sekali lagi, tahniah kepada 3PPISMP Sn kerana telah menjayakan majlis tersebut!!

No comments: