Jejak Misteri

Kepada sahabat- sahabat blogger yang singgah melawat dan mahu penulis melakukan lawatan balas, tersangatlah besar hati penulis jika kalian dapat meninggalkan nama pena beserta url kalian di sini. Melalui cara ini, jika berkesempatan di kemudian hari, dapatlah penulis melakukan lawatan balas kepada kalian pula. =)

Thursday, October 21, 2010

Hapa?? Pelatih ditahan kerana merompak!! Shhh.. Masalah teknikal je neh..

Baru- baru ini, penulis berkesempatan untuk membaca satu berita. sewaktu membaca berite tersebut, penulis terkejut kerana ia melibatkan pelatih kampus tempat penulis menuntut ilmu. Penulis tidak mahu membuat apa- apa spekulasi mengenai isu ini. Jika pembaca ingin tahu dengan lebih lanjut, sila teliti keratan berita dan ulasan lanjut yang penulis sertakan di bawah. Diharap, selepas membaca keratan berita tersebut, segala persoalan yang terlintas di benak pembaca akan terjawab.

Keratan berita yang sempat penulis sertakan



Sekadar gambar hiasan- Mungkinkah begini situasi yang dimaksudkan di dalam berita tersebut?


Adehh.. Sebenarnya, berita tersebut hanyalah gimmick yang direka oleh penulis. Ya, berita tersebut hanyalah rekaan semata- mata. Namun, jika situasi di mana elaun pelatih masih ditahan seperti ini berlanjutan, adakah mustahil perkara sebegini berlaku? Tidak salah jika kita cuba memikirkan kemungkinan yang bakal berlaku, bukan? Kata orang, sediakan payung sebelum hujan. Huhu.. Mari kita fikir- fikirkan, renung- renungkan. Selamat menduduki peperiksaan kepada semua..

3 comments:

Peeka Syuhada said...

heish.. nasib baik baca sampai abes . hooo.. okeh .

Ariff Putera Tun Tuah said...

Kalau x baca sampai abes td? Hehe..

Unknown said...

haha..lawak2!
tp mmg trtekan..dlema elaun seme bleh jd!