Jejak Misteri

Kepada sahabat- sahabat blogger yang singgah melawat dan mahu penulis melakukan lawatan balas, tersangatlah besar hati penulis jika kalian dapat meninggalkan nama pena beserta url kalian di sini. Melalui cara ini, jika berkesempatan di kemudian hari, dapatlah penulis melakukan lawatan balas kepada kalian pula. =)

Monday, October 11, 2010

Malam yang haru..

Malam ni cukup haru.. Dalam usaha mengedit .ppt (extension untuk Microsoft Office Powerpoint Presentation), penulis terlupa untuk minum air yang telah ditapaw oleh rakan serumah sebelum tgh malam tadi. Semasa penulis hendak mencetak handout (edaran) .ppt sebentar tadi, baru penulis TERperasan bungkusan air tersebut.

Esok merupakan hari bertemu penyelia yang juga digelar sebagai 'ayahanda' oleh penulis dan beberapa rakan yang berada di bawah seliaan beliau (tanpa pengetahuan beliau). Temu janji sudah dibuat pada jumaat lepas. 'Ayahanda' berhajat untuk bertemu kami berempat secara serentak!! "Isnin depan, ampa pastikan ampa berempat datang jumpak saya. Sebelum datang, infor dulu yang ampa nak mai," begitulah hajat yang telah disuarakan oleh 'ayahanda' minggu lepas.

Harapan penulis dan rakan- rakan, semoga perjumpaan dengan 'ayahanda keesokan pagi dan pembentangan laporan tesis kami pada hari berikutnya akan berjalan dengan baik. InsyaAllah. Doakan kejayaan kami.

2 comments:

Peeka Syuhada said...

ganbatte ne~~~ *ubtuk kali yg ke brape ntah . =p

Ariff Putera Tun Tuah said...

Baru kali pertama kot.. Hehe..